tirsdag den 17. juli 2012

dagens outfit


















Som sagt så er der virkelig ikke det vilde over min tøjstil. Den er slet ikke inspirerende. Men jeg er bare sådan en der elsker at bare have et par jeans på, og så en top og en cardigan udover. Jeg prøver ikke på at skille mig ud, eller gå i det nyeste nye. Når jeg står op og skal i skole så finder jeg bare en pæn top, nogle jeans, og en sød cardigan. Der er ikke så meget dér .. Jeg går ikke med halskæder, da jeg ikke rigtig kan tåle mange af mine halskæder, pga. der er nikkel i. ): Men jeg laver kun disse dagens outfit engang imellem, kun for jeres skyld, så i har mulighed for at se hvad jeg går i, også selvom det er noget nedern tøj, haha. ♥

2 kommentarer:

Søg i denne blog

Mine sidevisninger ♥

Hvad vil du læse mere om på min blog?

Mine elskede faste læsere ♥