mandag den 16. juli 2012

min makeup - guide
















Hej alle søde læsere! Jeg ville egentlig bare vise jer det makeup jeg benytter mig mest af, hæ. Jeg vil også guide jer lidt til at få mit makeup look.

Øjenbrynene
Jeg plukker mine øjenbryn, og jeg tegner dem også op. Dog bruger jeg ikke øjenbryns blyant, men jeg bruger istedet min meget tynde børste, som er den der ligger øverst op imod øjenskyggerne. Der til bruger jeg disse øjenskygger. Jeg plejer at tage meget lidt sort øjenskygge på børsten, og puste det blidt af, og derefter tager jeg lidt mere brunt på børsten, dog puster jeg det ikke af denne gang. Så starter jeg med at tegne under øjenbrynene, helt ud til spidsen af øjenbrynet. Der efter det øverste af øjenbrynet. Så tager jeg børsten og skubber det nederste af brynets øjenskygge op imod mit bryn. Det gør jeg på hvert bryn. Der efter tager jeg min concealer og smøre under mit øjenbryn, så man virkelig kan se formen på øjenbrynet tydeligt, og så tager jeg min næste øverste børste som i kan se på billedet, og ligesom tvære det lidt ud.

Øjnene
Allerførst så tager jeg min Garnier Anti Dark Cicle Eye Roll On (den som er helt yderst til venstre), og tager under øjnene. Jeg tager så mine fingre og "prikker" nærmest cremen ind i min hud med fingrene. Når det er gjor, så bukker jeg mine øjenvipper med min øjenvippebukker. Derefter plejer jeg enten at tage eyeliner over øjet, eller også så bruger jeg flydende eyeliner. Det er meget forskelligt. Når det er gjort så tager mascara på de øverste vipper, og nogle gange de nederste.



Huden
Jeg bruger faktisk aldrig pudder, eller concealer, eller foundation til at dække urenheder på min hud. Jeg gider ikke dække min hud, da jeg har den erfaring, at det bliver værre, og det er ikke sundt for min hud. ♥

- Nå, jamen, jeg håber da i kunne bruge det til noget. Lig en kommentar, hvis du har lyst. Cya. :)

2 kommentarer:

  1. Rigtig flot blog du har! Vil nyde at kigge flere af dine indlæg.. :-)

    Min blog: www.frahelvedetilhimmel.blogspot.com

    SvarSlet

Søg i denne blog

Mine sidevisninger ♥

Hvad vil du læse mere om på min blog?

Mine elskede faste læsere ♥