fredag den 13. juli 2012

front of the class


Jeg har virkelig lyst til at anmelde den her film, fordi jeg synes i burde vide lidt om den. Jeg så den igår, og den var virkelig fantastisk. Som i kan se er den inspireret af en rigtig historie, og det er sandt nok. Den handler om Brad Cohen, som blev drillet hele sin barndom for hans mærkelige lyde og pludselig spjæt. Både hans lærere og hans egen far mente at han gjorde alt dette bare for at få opmærksomhed. Da Brad så endelig  bliver korrekt diagnosticeret, så finder han ud af at han lider af Tourettes syndrom. Det gjorde at andre mennesker fik forståelse for hvorfor han sagde disse lyde. Brad er fast besluttet på at blive den slags lærer, han aldrig selv havde, så han kan hjælpe andre der er anderledes. Jeg synes virkelig den her film er så inspirerende! Alle folk burde kende til Tourettes syndrom, så at disse mennesker kunne blive accepteret. Desuden er ham på billedet som spiller Brad Cohen (Jimmy Wolk) rigtig lækker! Haha! Men jeg vil virkelig gerne anbefale den her film, for den er så rørende og fantastisk! I burde virkelig se den. ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Søg i denne blog

Mine sidevisninger ♥

Hvad vil du læse mere om på min blog?

Mine elskede faste læsere ♥