lørdag den 14. juli 2012

simpel sandwich opskrift














Det skal du bruge
4 skiver lyst brød
Dressing
Ost
Hamburgerryg
Agurk

Sådan gør du

1) Først rister du dine 4 skiver brød. 
2) Så skal du tage en kniv, og smøre noget dressing ud på alle brødene, dog kun på den ene side af brødet, hvis du skulle være i tvivl.
3) Så tager du 2 hamburgerryg stykker på 2 af brødene.
4) Så tager du et stykke ost på 2 af brødene, det er ligemeget hvad for en ost, bare en du kan lide.
5) Så skærer du nogle agurker ud. Jeg plejer selv at tage 4 agurker på hvert brød.
6) Så klapper du dem sammen, og så har du en sandwich!



- Det smager virkelig godt! Jeg spiser det ofte til morgenmad, når jeg ellers orker det. Det kan måske godt se kedeligt ud, men det smager rigtig lækkert.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Søg i denne blog

Mine sidevisninger ♥

Hvad vil du læse mere om på min blog?

Mine elskede faste læsere ♥