søndag den 12. august 2012

tanker om fremtiden

Jeg er vildt lost i mit liv lige for tiden. Det meste pga. noget personligt, som jeg ikke kan dele med jer, og jeg har hellere ikke lyst til det endnu, men helt sikkert også fordi jeg føler mig så presset. Seriøst, alting går så skide hamrende hurtigt. Nu skal jeg op i 9. klasse, og det begynder at blive seriøst. Alt det der med eksamener skræmmer mig virkelig. Jeg har ingen idé om hvad jeg vil være når jeg bliver "stor". Jeg føler ikke rigtig der er noget jeg er sådan vildt god til. Jeg ved lidt om at fotografere, men det er ikke noget jeg kan leve af, så skal man være rigtig dygtig. Jeg ved hellere ikke med Falckredder? Jeg er for det første ikke høj nok til det, og jeg ved ikke om jeg ville kunne holde ud at have natvagter. Det er virkelig svært sådan noget her .. Lærerne spørger en helt fra børnehaveklassen om hvad man vil være. Alle plejer altid at svare "sanger", "skuespiller", "makeup artist" "politimand". Men så når man bliver ældre, så finder man ud af at det kræver meget mere end man troede. For det første et talent, altså med hensyn til sang og skuespiller. Men det eneste jeg vil være er at være lykkelig. Jeg har nok det samme drømme scenarie som mange andre, altså det der med en mand og nogle børn, og bo i et stort flot hus. Jeg vil ikke haste mig med at finde ud af hvad jeg vil være. Det skal nok komme en dag. Jeg godt kunne tænke mig at bo i USA. Jeg har overvejet at tage et engelsk sprogkursus, så jeg kunne lære flydende engelsk. Engelsk har altid fascineret mig. Det er sådan et smukt sprog, i forhold til Dansk. Jeg kunne da godt tænke mig at leve af at blogge, men hvor stor er chancen for det lige? Mit liv er ikke mere interessant end andres. Jeg spiller computer, træner, er sammen med venner og familie, fotograferer. Intet andet .. Når ja, men det var da lige dagens tanker inden jeg skal starte i skole på onsdag. Jeg er faktisk lidt nervøs. Men det skal nok gå. Jeg skal også have livmoderhalskræft vaccination på fredag. Jeg glæder mig ikke. Arh! ):
Nå, men jeg smutter nu. I må have en fantastisk aften! Enjoy life. ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Søg i denne blog

Mine sidevisninger ♥

Hvad vil du læse mere om på min blog?

Mine elskede faste læsere ♥