mandag den 13. august 2012

reality stjerner er ikke dumme



Jeg er træt af folk der generalisere hele tiden, især med hensyn til reality stjerner. Det er altså ikke ALLE reality stjerner der er blanke. Siden Amalie meldte sig til Paradise Hotel, så er alle i Paradise Hotel og andre reality-programmer åbenbart blanke. Nej! Amalie kludrer meget når hun udtaler sig om nogle ting, men vi er trods alt mennesker, og vi kan ikke alle sammen være lige kloge. Èn ting jeg ikke forstår er at nogle reality stjerner udnytter deres fame til at blive sangere, når de ikke engang har talentet til det. Det er trist! Fordi en rigtig musiker kæmper sig til fame, og man laver ikke bare musik for at blive kendt, men fordi man elsker det. Sådan har jeg det hvert fald. Men jeg har en reality stjerne, som jeg virkelig ser op til. Det er Irina Babenko fra Fristet. I Fristet opførte hun sig godt nok noget bitchet, men hvis man følger hendes blog, så finder man virkelig ud hvad for en person hun er. Det fedeste er at hun indrømmer at hun var ret strid i Fristet. Jeg elsker virkelig Irina! Hun er nok en af de mest "kloge" reality stjerner, jeg nogen sinde har set. Hun udnytter ikke sin fame på nogen måde, kun til at kunne nå ud til de unge mennesker, og hjælpe dem. Hun har hvert fald hjulpet mig en del. Hun er en meget stor inspiration for mange unge piger, og hun har hjertet på det rette sted. Desuden er hun virkelig også smuk, og forstår sig på mode. Hihi! I burde tjekke hende ud! ♥


Tjek hendes blog ud: HER 
Hendes facebook fan-side: HER

4 kommentarer:

  1. Rigtig fed blog! Enormt fed blog faktisk..
    Ville dog ønske der var flere billeder af dig, men det er nok kun fordi jeg synes du er ret pæn. Jeg er blevet fast læser. Tjek også min blog ud!

    http://jakobklestrup.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo tak! Haha, hvor er du sød! Skal da forsøge at ligge flere billeder ind af mig selv. Jeg bliver også lige fastlæser af din blog :)

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Altså beskeden er ment til Emma og ikke Irina. By the way.. Synes jeg hende Irina har opført sig lige så værst som Amalie, uden tvivl den største drama queen i danmark :-)

    SvarSlet

Søg i denne blog

Mine sidevisninger ♥

Hvad vil du læse mere om på min blog?

Mine elskede faste læsere ♥