tirsdag den 28. august 2012

nobody is perfect

Det er egentlig fucked up at vi alle stræber efter at blive perfekte. Men hvad ER perfekt? Er det noget hen af Megan Fox? For Megan Fox købte sig til at blive perfekte, nemlig botox, og næseoperation. Jeg går ofte og tænker bare at jeg lignede hende der, og bare jeg havde hendes hår, eller hendes næse. Jeg er selv ret ked af min næse, jeg synes den buer på en mærkelig måde, og kan godt se stor ud på billeder. MEN, jeg forsøger da at leve med den, men det er bare fucking svært. Jeg modsiger bare mig selv pænt meget lige nu, for jeg gad sku da godt være perfekt. Men jeg tror ikke det er muligt. Der er også et eller andet ordsprog, eller citat, hvor folk siger -> Alle er perfekte, som de er <- Men der er også -> Ingen er perfekte <-, og jeg tænker bare, forhelvede bestem jer dog, enten er vi så perfekte, eller også er vi ikke? :D Haha. Jeg mener selv at ingen er perfekte. Perfekt har ikke kun noget med udseendet at gøre, men også personlighed. Hvis alle er perfekte som de er, nu tager vi et eksempel op, er Anders Behring Breivik så perfekt? Nej. Derfor er INGEN perfekte. Perfektion er fucking dumt. Jeg er selv en perfektionist, og jeg vil have styr på mit liv, men det kan jeg bare ikke. Jeg er virkelig dårlig til matematik, og i det hele taget alt. Så jeg er ikke perfekt som jeg er, jeg er nemlig bare ikke perfekt. Wtf .. Hvad fanden handler det her indlæg egentlig om? Haha. Ej, jeg bliver faktisk lidt frustreret, og jeg har ingen idé hvorfor, så jeg stopper bare nu. Hejhej. ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Søg i denne blog

Mine sidevisninger ♥

Hvad vil du læse mere om på min blog?

Mine elskede faste læsere ♥