mandag den 3. september 2012

dagens tanker

Jeg er ikke i så godt humør for tiden, og derfor får jeg ikke blogget så meget. Det vil jeg godt lige undskylde for. ♥ Faktisk, er jeg sådan en person der tænker rigtig meget over tingene. Jeg tænker altid på hvad der sker imorgen, og hvilke samtaler jeg førte tidligere, og hvad jeg kunne have sagt i stedet. Hvis jeg skal noget jeg bliver nervøs for, så planlægger jeg hvad jeg vil gøre, og sige. Det har nok også noget med den selvtillid jeg har, eller den selvtillid jeg ikke har. Det er desuden fucking hårdt i skolen. Alle de lektier man har for, og alt det andet lort der foregår. Men en ting jeg glæder mig til er d. 29. september! Der skal jeg i musikhuzet med min mor og far og se Mick Øgendahl optræde med SPAS. :D Fuck det bliver fedt! Jeg elsker stand-up. Har elsket det lige siden 1. december 2003. I tænker sikkert, okay, hvordan kan hun huske sådan noget? Men det er fordi det var der de sendte jul på vesterbro! Fantastisk underholdende julekalender. Siden da har Anders Matthesen været mit store idol. Jeg har ikke været inde og se Anders Matthesen optræde, desværre! Men det skal helt klart ske inden jeg stiller træskoene. Så synes jeg også Mick er fucking grinern! Især alle de lyde og ansigter han kan lave. He is genial! Ved ikke hvordan man siger det på engelsk, lol. Jeg skal faktisk til at aflevere min novelle til min lærer over elevintra. Gider nærmest ikke. Ved jeg får 02 i karaktere. Det højeste jeg har fået i hele folkeskolen er 10. Og det er kun sket en gang. Hvad kan man sige? Jeg er ikke den skarpeste ske i skuffen. :) Ej, det var for sjov. Mente selvfølgelig kniv, så blank er jeg dog hellere ikke, HÆ!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Søg i denne blog

Mine sidevisninger ♥

Hvad vil du læse mere om på min blog?

Mine elskede faste læsere ♥