mandag den 22. oktober 2012

Garnier BB Cream All-In-One Anmeldelse

HEJSA! Damn, det er lang tid siden jeg har blogget. Jeg har virkelig savnet at blogge, og nu er jeg begyndt igen, yes! Nå, men jeg har jo fået denne fine BB Cream, og den har jo ikke fået de bedste anmeldelser efter hvad jeg har set på nettet, så jeg blev rigtig positivt overrasket da jeg afprøvede den! :-D

Der er sådan en fin lille (grim) æske, hvor der også er en guide bag på, så man kan ligge det perfekte lag cream.

Sådan ser den ud rigtigt, eller kan man overhovedet sige det på den måde? Eh












Information
Altså det er ikke bare en foundation som mange tror, men det er faktisk en dagcreme hvor der er farve i. Den passer perfekt til min hudfarve, og jeg har valgt light.

Sådan påføres den
Ja, rigtig som om det var rigtig svært at bare slaske det i ansigtet, men ja .. Allerførst skal man bare rense sin hud godt og grundigt, og så er det bare om at smøre det i hele fjæset, hæ! <3

Hvordan virker den?
Den får en til at se meget friskere ud, og når man ligner et lig om morgenen som jeg gør, så gør den en virkelig stor forskel. Den giver ens hud sådan en slags glød, og det er nok det som der gør at man ser friskere ud. Den giver også en ensartet hudtone, og det synes jeg nu den lever ret godt op til.

Hvor meget koster den?
For at være ærlig ved jeg det ikke, fordi jeg fik den i fødselsdagsgave. Men jeg tror nu ikke den koster alverdens. Jeg tror den kan købes i Matas. :-)

Er den god?
Ja, jeg synes den er virkelig god! Men jeg tror det går meget an på hvilken hudtype man har, og sådan. Men nu fandt jeg endelig noget der virkede til min hud!

- Ha' en fortsat god dag derude! ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Søg i denne blog

Mine sidevisninger ♥

Hvad vil du læse mere om på min blog?

Mine elskede faste læsere ♥